ဧပရယ္ဖူးလ္

           `ဒီေန႔ April fool ကြ........... ဟုတ္ၿပီ ............သူငယ္ခ်င္းေတြကိုအရူးလုပ္ရမယ္။`
        က်မနားကျဖတ္သြားသည့္ေကာင္ေလးတသုိက္ေျပာသြားျခင္းျဖစ္သည္။April fool ဆိုသည့္စကား 
ၾကားရတုိင္းရင္သည္တဆစ္ဆစ္နာက်င္တတ္စၿမဲ။က်င္စက္ႏွင့္တို႔ခံရသူပမာႏြမ္းလ်ပင္ပန္းေနၿမဲပင္.......
ႏွစ္ေတြေတာ့ၾကာခဲ့ပါၿပီ။သို႔ေသာ္ရင္မွဒဏ္ရာကယခုတိုင္သစ္ဆဲ။ဧပရယ္လ္ေရာက္တိုင္းေႏြေလရူးႏွင့္အ
တူရူးခဲ့ရသည္ပဲ..........
         တခ်ိန္ကက်မလည္း April fool မွာေပ်ာ္ရႊင္တတ္ခဲ့သည္။သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္းမ်ား
ကိုေနာက္ရင္းေျပာင္ရင္းျဖင့္လွပသည့္ April fool ေန႔ရက္မ်ားကိုပိုင္ဆုိင္ခဲ့ဖူး၏။က်မ၏မရိုးႏိုင္ေသာေနာက္
ေျပာင္က်ီစယ္မႈမ်ားေၾကာင့္လည္းသူငယ္ခ်င္းမ်ားမွာရင္ခုန္စိတ္လႈပ္ရွားခဲ့ၾကရသည္တဲ့။သို႔ေသာ္က်မ၏က်ီ
စယ္မႈေၾကာင့္ပင္`ကို႔`ကိုတသက္စာဆံုးရႈံးလိုက္ရျခင္းျဖစ္သည္။
        မိဘမဲ့တစ္ေကာင္ၾကြက္က်မအတြက္`ကို`ဟာခ်စ္သူရည္းစားတစ္ေယာက္သာမဟုတ္ပဲေဆြမ်ဳိးသား
ခ်င္းတစ္ေယာက္ကဲ့သုိ႔အားကိုးခဲ့ရသည္။ငယ္စဥ္ကတည္းကေသြးအားနည္းတတ္သည့္က်မမွာမၾကာခဏဆို
သလိုဖ်ားနာတတ္၏။က်မေနထိုင္မေကာင္းျဖစ္တိုင္းလည္းအကိုႀကီးတစ္ေယာက္ကဲ့သို႔တဗ်စ္ဗ်စ္ေတာက္
ေတာက္ေျပာရင္းပ်ာယာခတ္ေအာင္ျပဳစုေပးခဲ့သူက`ကို`ရယ္ပါ။`ကို`ဟာက်မကမၻာ၊က်မရဲ႕အလင္းေရာင္။
ခုေတာ့ကမၻာလည္းေပ်ာက္၊သန္းေခါင္လည္းေရာက္ခဲ့သည္မွာၾကာပါၿပီေကာ............
         တခုေသာဧပရယ္လ္၁ရက္ေန႔မွာေပါ့။ေနာက္ေျပာင္ရာတြင္အၿမဲစိတ္ကူးဆန္းျပားေလ့ရွိသည့္က်မက
`ကို႔`ကိုစဖို႔အႀကံရသျဖင့္သူငယ္ခ်င္းမ်ားကိုအကူညီေတာင္းကာဖုန္းေခၚခိုင္းလိုက္သည္။က်မေနမေကာင္း
ျဖစ္ကာသတိလစ္ေနသည္မို႔ေဆးရံုပို႔ရန္လာေပးဖို႔`ေဖြး`ကေျပာေတာ့အစိုးရိမ္လြန္သြားသည့္`ကို`ဟာအ
လုပ္ထဲေရာက္ေနေသာ္လည္းခ်က္ျခင္းလာမည့္အေၾကာင္းေျပာသည္တဲ့။`ကို`၏အျဖစ္သည္းပံုကိုသူငယ္
ခ်င္းမ်ားကအားက်စိတ္ျဖင့္စၾကသည္။
             `ထားတို႔ကံေကာင္းပံုမ်ားရည္းစားတစ္ေယာက္ထားတာအေဖ၊အေမတင္မကဘူး။အကိုပါရလိုက္
တာကိုး`တဲ့ေလ........
         ဒီေတာ့က်မမွာၾကည္ႏူးစိတ္ျဖင့္`ကို`အလာကိုအေဆာင္ဝရံတာမွာထြက္ေစာင့္ေနလိုက္သည္။`ကို`
လာမည့္အခါတိုင္းယခုကဲ့သို႔အေဆာင္ဝရံတာေရွ႕ထြက္ကာေမွ်ာ္ေနတတ္ၿမဲ။`ကို႕`ကားေလးက်မျမင္ကြင္း
ထဲဝင္အလာမွာပဲေမွ်ာ္လင့္မထားသည့္အျဖစ္ဆိုးႀကီးျဖစ္ပ်က္သြားခဲ့သည္။က်မအတြက္စိတ္ပူေနသည့္`ကုိ`
ကကားကိုအရွိန္ႏွင့္ေမာင္းလာရာမွရုတ္တရက္အေကြ႕မွာတဖက္မွလာသည့္အုတ္တင္ကားျဖင့္ဝင္တိုက္မိ
ေတာ့သည္။ႏွစ္ဖက္လံုးမွာအရွိန္ႏွင့္ျဖစ္၍`ကို႔`ကားေလးမွာတပတ္လည္ကာတိမ္းေမွာက္သြားသည္။မိနစ္
ပိုင္းေလးအတြင္းမွာပင္ခ်စ္ရသည့္`ကို႔`ကိုစြန္႔လႊတ္လိုက္ရၿပီေကာ.......
         ကမၻာလည္းဆံုး၊အေမွာင္လည္းဖံုးခဲ့ရၿပီ။အေပ်ာ္စိတ္ျဖင့္`ကို႔ကိုအရႈးလုပ္မည့္က်မကိုယ္တိုင္ရႈးခဲ့
ရသည္မွာၾကာပါၿပီ။ဒီေႏြေရာက္တုိင္းေဝဒနာတဆင့္တိုးကာရႈးရအံုးမည္။ေနာင္တတပံုတပင္ရင္မွာေပြ႕
ပိုက္ရင္းဒီေႏြကႏၱာခရီးၾကမ္းဆက္ရအံုးမည္ေပါ့။
          ထို႔ျပင္ရင္မွလည္း
   `ကိုတစ္ေယာက္ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ.....သံသရာတေကြ႕ျပန္ဆံုေတြ႕ျဖစ္ခဲ့ရင္လည္းက်မလို
လူဆိုးမေလးနဲ႔ေဝးေဝးေနႏိုင္ပါေစ` ဟုတီးတုိးဆုေတာင္းလ်က္။
         

(ဧပရယ္လ္ဖူးအမွတ္တရတင္လုိက္တာပါ။)
အားလံုးကိုယ္စိတ္ႏွလံုးရႊင္ၿပံဳးၾကပါေစ

1 comments:

ေရႊျပည္သူ (ShwePyiThu) said...

ေၾကကြဲစရာ April Fools ဇာတ္လမ္းေလးကို ဖတ္ရႈခံစားသြားပါတယ္ ညီမေလးလင္းပန္းအိမ္ေရ...

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates