စူပင္ထြက္မယ္

        က်မတို႔ျမန္မာႏိုင္ငံလည္းႏိုင္ငံတကာနဲ႕အတူရင္ေပါင္တန္းၿပီးစူပါမားကတ္ေတြ၊ေရွာပင္းစင္တာေတြ
အၿပိဳင္အဆိုင္ဖြင့္လာၾကပါၿပီ။ေစ်းမွာေစ်းဝယ္ရတာထက္အဲဒီလိုေနရာေတြမွာဝယ္ရတာကသန္႕သန္႕ရွင္း
ရွင္းနဲ႕ေစ်းႏႈန္းကမွန္တတ္တာမို႔ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကသေဘာက်ႏွစ္ၿခိဳက္ၾကပါတယ္။အဲဒီလိုသေဘာက်တဲ့
သူေတြထဲမွာက်မအန္တီငယ္ကသူမ်ားထက္ထူးတယ္လို႔ေျပာရမယ္။သူကတစ္လကိုအနည္းဆံုးသံုးေလးခါ
ေစ်းဝယ္ထြက္ေလ့ရွိတယ္။သူ႔အေျပာကေတာ့shoppingထြက္တယ္ေပါ့ေလ။က်မတို႔အိမ္နားကလူေတြက
ေစ်းဝယ္တာျခင္းအတူတူေန႔စဥ္ေစ်းမွာပံုမွန္ေစ်းဝယ္တာကိုေတာ့shoppingထြက္တယ္လို႕မေျပာပဲစူပါမား
ကတ္တို႕၊ေရွာပင္းစင္တာတို႔မွာေစ်းဝယ္တာမွshoppingထြက္တယ္ေပါ့ေလ။
          က်မအန္တီငယ္ေစ်းဝယ္ထြက္တိုင္း(သူ႕အေျပာshoppingထြက္တိုင္း)အထက္ေအာက္မို႔ပိုရင္းႏွီးတဲ့
က်မအေမကိုအပါေခၚေလ့ရွိတယ္။သူကေမြးတည္းကဘာမဆိုအေပါင္းအေဖာ္ေလးပါမွလုပ္တတ္တာဆို
ေတာ့ဘယ္သြားသြားတေယာက္တည္းဘယ္ေတာ့မွမသြားပါဘူး။က်မအေမမအားလို႕ကေတာ့က်မကိုအ
တင္းအႏိုင္က်င့္ေခၚေလ့ရွိတယ္။မလိုက္ခ်င္လည္းမရ၊အာဏာသံုးေခၚတတ္တဲ့အေဒၚမို႕က်မမွာအားရင္
လိုက္ေပးရတတ္ပါတယ္။(အန္တီသံုးတဲ့အာဏာကက်မအတြက္တခုခုဝယ္ေပးတတ္တာပါ)
         တေန႕က်မအန္တီရဲ႕ေမြးစားသမီးေလးကအိမ္ကိုလာၿပီးေျပာတယ္။အေမကစူပင္သြားမလို႔အားရင္
လိုက္ခဲ့ေပးပါတဲ့။က်မလည္းေတာ္ေတာ္စဥ္းစားရၾကပ္သြားတယ္။စူပင္ဆိုတာဘာပါလိမ့္ေပါ့။အသစ္ဖြင့္တဲ့
စူပါမားကတ္အသစ္မ်ားလားလို႔ေတြးလုိက္မိတယ္။အဲဒါနဲ႕ဟဲ့ဘယ္သြားမွာလဲလို႕ျပန္ေမးေတာ့သူကဘာေျပာ
တယ္မွတ္လဲ။မသိဂႌကလည္းတံုးလုိက္တာ။စူပင္သြားမွာပါဆိုမွoceanကိုသြားၿပီးေစ်းဝယ္ထြက္မွာတဲ့ေလ။အဲ
ဒီေတာ့မွက်မလည္းသေဘာေပါက္ေတာ့တယ္။စူပင္ဆိုတာဒါပါလားလို႕။

အားလံုးကိုယ္စိတ္ႏွလံုးရႊင္ၿပံဳးၾကပါေစ

0 comments:

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates