က်မရဲ႕အလြဲမ်ား(၂ )

           ၿပီးခဲ့တဲ့မူစလင္ဥပုပ္လတုန္းကအျဖစ္အပ်က္ေလးပါ။အာရပ္ႏိုင္ငံေတြရဲ႕ဥပေဒအရသူတုိ႔ဥပုပ္လမွာ
ဘယ္လူမ်ဳိး၊ဘယ္ဘာသာဝင္မဆိုအမ်ားသူငါေရွ႕မွာအစားစားတာမ်ဳိးမလုပ္ရပါဘူး။စားေနတာေတြ႕ရင္သူ
တို႔ကျပင္းျပင္းထန္ထန္အျပစ္ေပးေလ့ရွိတယ္။အဲဒါကိုသိထားေတာ့က်မလည္းသူမ်ားဘာသာကိုေလးစားတဲ့
အေနနဲ႔အျပင္မွာတတ္ႏိုင္သမွ်ဘာမွမစားျဖစ္ေအာင္ေနပါတယ္။အလုပ္မဝင္ခင္အိမ္မွာတည္းကၿပီးေအာင္
စားသြားတာေပါ့။
           တခုေသာဥပုပ္ရက္မွာေတာ့က်မအလုပ္ခ်ိန္ကေန႔ခင္းမို႔ေန႔လည္စာကုိထမင္းခ်ဳိင့္မယူေတာ့ပဲအိမ္
မွာပဲစားသြားလုိက္တယ္။အဲဒီေန႔ကနည္းနည္းလည္းေနာက္က်ေနတာနဲ႔ကတိုက္ကရိုက္စားၿပီးကားမွီေအာင္
အျမန္ေျပးရတာမို႔သြားျပန္မတိုက္ခဲ့လိုက္ရဘူးဆိုပါေတာ့။ဒါနဲ႕အလုပ္ထဲေရာက္ေတာ့ပါးစပ္နံေနမွာစိုးတာ
နဲ႔ပီေကဝါးၿပီးအလုပ္ဝင္လိုက္တာေပါ့။
         အလုပ္ဝင္စမွာပဲေစ်းဝယ္သူေတြကမ်ားေနတာမို႔ပီေကကိုေမ့ၿပီးဆက္ဝါးေနမိတယ္။(ကံေကာင္းစြာနဲ႕
အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမႈးေတြကလည္းပီေကစားေနတာကိုမျမင္ၾကဘူး)အလုပ္ဝင္ၿပီးနာရီဝက္ေလာက္အၾကာမွာဇာတ္
လမ္းစတယ္ဆိုပါေတာ့။က်မေကာင္တာကိုဘာရိန္းလင္မယားႏွစ္ေယာက္ေရာက္လာတယ္။သူတို႔ဝယ္တာ
ကလည္းထေရာ္လီလွည္းအျပည့္မို႔က်မလည္းျမန္ျမန္တြက္ေပးေနတုန္းအမ်ဳိးသမီးႀကီးကက်မကိုေျပာတယ္။
ပီေကမစားနဲ႔၊မေကာင္းဘူးတဲ့ေလ။
         က်မလည္းရုတ္တရက္ဆိုေတာ့ေၾကာင္သြားတယ္။လူႀကီးမို႔ပီေကစားတာမႀကိဳက္တာပဲဆုိၿပီးေတာင္း
ပန္လိုက္ပါတယ္။ေနာက္ၿပီးခုပဲေန႔လည္စာစားခဲ့တာမို႔ပါးစပ္နံမွာစိုးတဲ့အတြက္စားေနတာဆိုတဲ့အေၾကာင္းပါ
ရွင္းျပလိုက္ပါတယ္။အဲဒီအမ်ဳိးသမီးႀကီးကလည္းသေဘာေကာင္းရွာပါတယ္။အခုလိုမစားဖို႔ေျပာရတဲ့အတြက္
စိတ္မေကာင္းဘူးဆိုတာေျပာၿပီးထြက္သြားေလရဲ႕။
         သူတို႔ထြက္သြားၿပီးအေတာ္ၾကာတဲ့အထိအေၾကာင္းရင္းမွန္ကိုမသိေသးဘူး။ေနာက္ေတာ့မွဥပုပ္လမွာ
လူျမင္ကြင္းထဲဘာမွမစားရတာကိုသတိရေတာ့တယ္။သူကဥပုပ္လမို႔အစားမစားဖို႔သတိေပးတာကိုတလြဲ
ေတြးၿပီးအိမ္မွာထမင္းစားလာတဲ့အေၾကာင္းပါထပ္ေျပာျပလိုက္ေသးတယ္။အဲဒီေတာ့မွက်မလည္းကိုယ္ကုိ
ကိုယ္ေတြးရင္းရယ္ခ်င္တာတလိမ့္လိမ့္ပဲ။ကံေကာင္းလို႔အဖမ္းမခံရတာ။သေဘာေကာင္းတဲ့သူနဲ႔ေတြ႕လို႔
ေတာ္ေသးတာေပါ့။မဟုတ္ရင္လံုၿခံဳေရးေခၚၿပီးတခုခုလုပ္မွာအေသအခ်ာပဲ။က်မဆိုတဲ့က်မကအဲဒီလိုလြဲ
တတ္တဲ့သူပါ။

အားလံုးကိုယ္စိတ္ႏွလံုးရႊင္ၿပံဳးၾကပါေစ

0 comments:

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates